Hanımlar bebeğim 5 aylık oldu yakında ek gıda başlayacağı için ben biraz stres oldum🤦🏽♀️ tabi baştan tadımlar ile başlanacak biliyorum ama siz bu süreçte hep bebeğinize ayrı ürünler ve tarifler mi yaptınız yoksa sizin yemeklerinizden tuzsuz/baharatsız/şekersiz olmak üzere yediler mi? Sürekli her şeyin organiğini aramak aşırı stresli gerçi organik diye satılanlar ne kadar organik onu da bilmiyorum ama ben biraz gelenekselciyim her şeyi yesin istiyorum siz bu süreçte neler yaptınız biraz bahseder misiniz🙏🏼