Bizimde baba,anne,aç,gel,burda burda vardı bıraktı köpek sesi hav,vak vak a vaaa vaa diyor,pisi pisi diyecek elıyle işaret yapıyor pisi pisi az cıkıyor
Suya pu ,mama ,meme
Belki birkaç daha var suan yazamadım herseyı anlıyor bütün komutları vs yalancıktan da olsa bır Gül dıyorum onu bıle anlıyor
Bebekler nasıl aglar aglıyor
Uçak de dıyorum elıyle vıu dıyor
Ama başka yakınlarım çocuğu herseyı tekrar edıyor hiç kıyas düşünmedim doktorumuz 2 yaşı bekle dedı çok zaman once ve bil ki zekayla konuşmanın ılgısı yok erken konusmadı diye kafaya takma olmasın dedı