Kızlar merhaba. Kızım 15 aylık. Ek gıda ve emzirme ile ilerliyor. Çok şükür sağlığı ve değerleri yerinde..
Ama şu son bi kaç haftadır gece emzirme işi kabus olmaya başladı.
Meme ağzımda dursun da ne olursa olsun diyor..
Çok zor olmaya başladı .
Ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor. Hadi ben neyse artık bi şekilde tamam ama resmen Sabaha kadar anni meme anni meme..
Dün gece bi denedim.
Emzirmedim ama o bş yandan ağladı meme diye ben bi yandan ağladım.
Annecim baba uyudu.
Kuşlar uyudu kediler de evine gitti bak meme de uyumuş annecim diyorum.
Açıyor memeyi aaaa yapıyor. Uyanmış güya meme 😭😭😭😭 zor olsa da uyudu ama o kadar çok ağladım ki niye bilmiyorum..
Ne yapmalıyım kızlar yani bu gece emzirmesini kesme de hazır olması falan mı gerekiyor.
Bu gece beni ne bekliyor ve ne yapmalıyım bivşey söyleyin bana 😭😭😭😭😭😭