Lily_potter Busrabsr 1 yıldır çay bardaklarını kullanıyorum desenli makinada yıkıyorum şimdilik atmadı desenleri. Birde desenli büyük su bardaklarından almıştım onları makinaya hiç atmadım elde yıkıyorum makinaya atmaya cesaret edemedim ama belki onlarda atmaz yani
Busrabsr Lily_potter ya baya bı su bardaklarindan sipars edicem de az da tutmuyor çok pahalı olcak ama korkuyorum açıkçası desenleri de cikicak diye
Lily_potter Busrabsr Kupon kullanarak alın ben 2 al 1 öde kampanyasından almıştım 1,5 yıl önce falan baya uyguna gelmişti. Genel olarak memnunun ben bardak ihtiyacım olsa yine lcw den alırım yani. Çay bardak altları yaldızlı onları bile atıyorum makinaya
Busrabsr starwomen su bardaklarini mi kullaniyorsunuz acaba bende bu yılbaşı desenli su bardaklarindan fln almayı dusunuyorumda
starwomen Busrabsr evet su bardaklarını kullanıyorum benimkiler çiçek desenli herhangi bir deforme olmadı