edefneee aynı durum bizdede var sadece emzirdiğimiz için yeterli olsun istiyoruz birde alışkanlık olmuş bizde… Bizde 3 buçuk aylığız artık geceleri uyandırmıyorum ve yani artık kendisi acıkınca ağlıyor ve uyanıkken sürekli emziririm sanki sütüm yetmicek gibi oluyor ama kıyamıyorum… annem 1 saati bari bulsun emdir ama artık bırak kendi uyansın dedi… Sarılık olacak endişesiyle hep sık emzirdim geceleri uykumdan fedakarlık ettim kuzum kötü olmasın diye hele o gaz çıkarmalar ayy ne günlerdi kimyonla rezeneden nefret ettim halada yiyor ve içiyorum 😉… birde tek başına olunca Allah yardım etti çok şükür… Yarım saatte emziriyorsan bunu 1 saat yada 1 buçuk saat olarak deiiştir sürekli memeye yapışmasın çünkü artık kendini biliyor, görüyor hatta alışkanlık yapma dönemindeler o yüzden biraz emzirme sürelerini uzat ama memedeyken emdirme süresini uzun tutarsın memeyi çocuk kendi bıraksın daha iyi uyur