Mucizeoldu
1.yaş doğum gününü, ilk yaş olduğu için Sevdiklerimiz ile yaptık. Ailem Ankara’da olduğu için sadece annem ve babam geldi, eşimin annesi ve ablası, yakın arkadaşımız ve kuzenim ile derken toplam 16 kişiliktik. Süslemeyi arkadaşlarımız ile yaptık(Elimden gelir böyle şeyler).
2.yaş doğum gününü, Farklı ile tayinimiz çıktığı için herkeste uzak olduğumuz için annem ve babam süpriz yapmıstı. (Erken kutladık). Tam gününde Eşim ben ve bebeğim ile kutladık. Evi yine eşimle süsledik hatıra olarak ilk 3 kişilik hatıra kaldı.
3.yaş gününü; kendi istediği arkadaşları ile kutlayacağız 🤣 artık büyüyorlar saygı duymak gerekir.
Sağlıkla büyüsün güzellikler. Güzel yaşlarına 💐