Cansboy merhaba. Benim bebeğiminde sol böbreğinde genişleme var. Anne karnındayken belli olmuştu. 2,5 aylıkken sünnet ettirdik. 3 aylıkken ateşlendi ve hastaneye götürdük. İdrar yolu enfeksiyonu olmuştu. 3 gün iğne kullandık. Yetmeyince bir hafta da antibiyotik şurup kullandık ve enfeksiyon geçti. Daha sonra tekrarlamadı şükür🙏 Lokal anestezi ile sünnet oldu. Çok şükür bir sıkıntımız yok şimdi gayet iyiyiz. Bu arada böbreğinde küçülme başladı.