Nuurdn Merhaba bebegım 3 aylık öksürüyor yavrumun ağlarken sesi çıkmıyor burnu baya kötü neler yapabilir doktora gittik küçük olduğu için bişey yapamayız dedi ama baya kötü sesi felan gitti evladımın
berikomoms Nuurdn ben prospan kullanmıştım ama doktor vermişti ve tedavide uygulamıştı bence başka doktora gidin