neanladinyurdagull 25 günlük bebeğim sütüm şuan yeterli bazende sağıp buzluğa atıyorum ama bazı ailesel sorunlarım var bu da psikolojikmen beni çok etkiliyor.3 yaşda çocuğum var yani dinlenemiyorum uyku zaten yok olan sütüm azalsın istemiyorum.Kullananlar yorum yapabilirmi işinize yaradımı yada yaramadımı 🌼🙏
birprensesanesi neanladinyurdagull ben kullanıyorum çok iyi geliyor hergün suyun içine 20 damla damlatıp içiyorum işe yarıyor.
melisaceyda neanladinyurdagull en başından beri kullanıyorum çok memnunum kızım 4 aylık bestlak candır😃
dunyamveben Tamda aklımdan geçen soruyu yazmışsınız 3 aylik bebeğim var sütüm iyice azaldı bende alıp denemeyi düşünüyorum
edefneee neanladinyurdagull ben ilk doğum yaptığımda kullandım 1 ay kadar bitince bir daha almadım ama kullandığımda işe yaramıştı şuan solgar kullanıyorum ondanda çok memnunum sütü arttırmaktan ziyade kalitesini de arttırmak için solgar kullanıyorum ama bestlakta iyiydi
alparslan1_ Benimde sütüm çok azdı. Suyun içine 20 damla damlatıp içiyordum ama sonra şunu farkettim yarım çay bardağı suya damlatınca daha çok süt yaptı sanki. Yan etkisi olur mu bilmem, normalde 1 su bardağı suya damlatılıyor.
alparslan1_ minikveannesii bebeğim yoğunbakıma girmişti yetersiz beslenmeden. yoğunbakim hemşireleri önermişti süt gelsin diye ve 8 saat arayla iç günde 3 kere demişti. Daha aza inme saat olarak demişti.