Deletedmom_117 bir yazı okumuştum diyorduki: sabah elinde veya vücudunun bir yerinde kına olarak tabir ettiği veya farklı renkde lekelerle uyananlar hacı ya hocaya gitmek yerine bir cildiye’ye görünseler hayat daha kolay olacak ,bu minvalde birşeyler söylüyordu çok hak vermiştim