3 aylık bebeğim biberonla süt alıyor. saatlerce bekliyorum istemiyor biberonu agzına götürünce aglıyor. Çok acıkınca alıyor fakat 100 içerken 40 50 ye düşürdü. Mesela geceden beri toplasak 150 içmiştir ama şuan keyfı de yerınde e. Şaşırdım doktora götüreyımmi tecrübeli anneler bakabilir mi. 3 ayda bu sekilde iştah azalması olur mu. Bu arada kaka normalde 4 5 güne bir yaparken hergün çıkardı hatta günde 2 3 e. Birde kakasında mukus olmaya başladı