zk1611 Kızlar bebeğim 21gümlük normalde optipro kullanıyordum ama çok gazlı bir bebek sürekli sancılı şimdi mamadı bitti sizce comfortu deneyim mi farkı nedir biliyor musunuz
Aylinboztas23 zk1611 benim oğlumda kolik bir bebek sma optipro kullanıyodum comforta geçtim ve bebeğim rahatladı hatta dün aldım bugün kakasını bile yaptı rahatlıkla ilk günden farkını gördüm
tmtalya zk1611 benim bebeğim de kolik doktor comfort önerdi çocuk rahatladı biraz daha. Comfort kolik bebekler için ☺️
Prematureannesi2 Kızım 2 buçuk aylık hem prematüre hemde kolik doktorumuz optipro önerdi doğduğundan beri veriyorum sıkıntı yaşamadım daha çok şükür 💐
zk1611 Aylinboztas23 ya kaka problemi yok hiö olmadı bizde ama gaz sancısından kıpkırmızı oluyo çocuk çıkarsada rahatlamıyo
Syds Comfort gazli bebekler için diye biliyorum deneyin isterseniz ben optipro kullanıyorum ama 6 aydan sonra başladım bebeğim anne sütü icerkende çok gazliydi benim
mutlubianneyimm12 zk1611 kesinlikle comfort kullanın ilk 3 ay aşırı gazlı bebekti comfort kullandığımızdan beri iyi. Kesinlikle comfort alınnn ❤️