defneakkaya Benim doğumdan sonra fissür oluştu ve sanırım kronikleşti ameliyat olmam gerekiyor biraz korkuyorum. Bir de 3,5 aylık kızım var emziriyorum ne yapacağımı bilemiyorum. Ameliyat olmak istiyorum çünkü canım yanıyor artık bir yandan da ameliyat olursam emziremeyeceğim 2 gün falan ne yapacağımı şaşırdım. Bu ameliyatı olan var mı ? Zor bir ameliyat mı?🥺
Ygt239z defneakkaya bana hamilelikte fistül olabilir dediler kocaman bir sivilce gibi madeni para büyüklüğünde içi iltihaplı oturduğumda kalkmamada feci acı veren birşey vardı . 3 hastane gezdim . 3 hastane üniversite hastanesiydi 2 si ameliyat dedi .3. Hastane neşterle irini akıttı geçti gitti . Bence iyice sor soruştur hastanelere düşün benden irin aktı kaç hafta onu kuruttular ki fissür çatlak oluyor galiba bir doktora danış öyle ameliyatlar zor oluyor belki başka çaresi vardır
Ygt239z defneakkaya 5 yıldır hemoroid de vardı mesela kendime yaramayan besin bulgurmuş hayatımdan çıkardım normale döndüm tuvalete gitmek zulümdü kan 🩸 akıyordu çatlak da vardı geçti şükür kendiliğinden
12-12-34-76 defneakkaya ben doğumdan sonra tam 6 ay çektim bana da ameliyat dedi doktor her gün ağlıyordum hayatımın en zor günleriydi. Hindistan cevizi yağı aldım bir kaç gün surdum katı bir yağ fitil gibi kullandım çok şükür hemen geçti isterseniz deneyin bi. Bide procto glyvenol fitil kullandım o da iyi geldi
Ygt239z defneakkaya ekmek , bulgur , ve baharat, acı biber ,sivri biber turşudan uzak dur bir süre , bide travazol diye krem sürmüştüm iltihaba ve mantara iyi gelen bir krem bir ara faydasını gördüm onun da
ayazegeannesi Bende belirli aralıklarla ameliyatını oluyorum ama hiç bi sıkıntısı olmuyo ameliyattan sonra sadece lavaboda ıkınma birazcık zor oluyo ama ben onun dışında hiç bi sıkıntı çekmiyorum olmazsan da daha fazla çıkabilir ona da dikkat etmek gerekir
tombikdonerkankasiiskender Bende çektim onu çok şiddetli şekilde 3 sene her gün yaşadım Allah kimsenin başına vermesin, düsenli tuvalete çıkmak yumuşak dışkılamak şart zamanla hafifle hala var ama ilk zamanlardaki kadar şiddetli değil buna da şükür diyorum çok korkuyorum ameliyatından 😵💫 bende extra rektosel da var 😔