Bebeğim 7 aylık sürekli memede uyumak istiyot, emzirip kendi yatağına yatırıyorum koyduğum am uyanıyor ya da 10 dk sonra bakıyor ben yokum tekrar ağlıyor en son çare her gece ortamıza alıyoruz ama kalıp gibi yatmaktan sıkışmaktan ne biz uykumuzu alıyoruz hele ben sürekli emmek istediğinden emzirme pozisyonunda uyuyorum bebeğimde dönüp dolaşıp emiyor. Uyku eğitimi aldık ama hiçbir işe yaramadı bir tavsiyesi, deneyimi olan varsa şuan bir hayat kurtarabilir 😀