Yenibiranne78 Kızlar kızım 5 bucuk aylik ek gıda alıyor kabızlık sorunu var kakasını tam yapamıyor resmen can çekişiyor çok üzülüyorum zeytinyağı iciriyorum makatina da sürüyorum ama fayda etmiyor başka onerebilceginiz bişey var mı
AnneAzize Yenibiranne78 katı gıdaya bir kaç gün ara verip sadece mama veya sütle besleyebilirsin biogaia falan al dicem de her bebekte işe yaramıyor daha çok karın ağrısı yaptı bizde bı işe yaramadı gliserin fitil alıp 5 dakika da kaka yapmasını da saglayabilirsin. 🤷
sibelturan Yenibiranne78 evet onu ek gıdaya geçince veriyor doktor hergun 5 damla bağırsak düzenleyici
AnneAzize Yenibiranne78 ek gıdaya başladığımiz zamanlarda bizde de olmuştu hatta neredeyse 10 güne kadar falan kaka yapmadığı oldu gliserin hep elimin altında erkek çocuklarına fazla önermiyolar fitili ama mecbur Sibel hanımın dediği damlaya benim dediğim aynı yanlış yazmış sanırım da oda dediğim gibi her bebekte işe yaramıyor ekstra ağrı yapıyor huzursuz oluyor bebek