Ya kızlar artık uykusuzluktan bayılıcam bi yerde bebeğim 1 haftadır asla uyumuyor gece özellikle normalde de 4 5 kez uyanırdı ama şimdi 8 de uyuyor yarım saatte bir aaate mi bir uyanıyor dönüyor devamlı ve ağlıyo sanki bir yeri ağrıyor gibi karnı mı ağrıyo acaba Vicks var onun çok faydasını gördüm hep onu sürüyorum normalde rahatlar onunla yok devamlı uyanıp. Yatağında dönüp duruyor sonra da ağlıyor ya da direkt bağırarak uyanıyor hergün böyle olmaya başladı ben anlamıyorum artık tek başıma bakıyorum eşim zaten uyutamıyor napıcam bu aylarda oluyor mu ki böyle normal mi ?😭