Bebeğim 34 günlük ve sürekli mastit oluyorum ama bu seferki kitle şeklinde oldu ve kaldı günlerdir asla geçmiyor iki gündür antibiyotik kullanıyorum ama bir değişim olmadı ileri derecede olanlara kesi atılıp apse boşaltılıyormus böyle bişey yaşayan oldu mu