kasmir9494 İyi günler sevgili anneler. 3 gündür bestiron kullanmaya başladık ama bebeğim tadından resmen iğreniyor. Bir kaşığa damlatıp öyle veriyorum. Siz nasıl veriyorsunuz? Bir de ne kadar süre sonra emzirmek gerekiyor?
Gizmokzilla kasmir9494 damlayı vermeden yarım saat önce veya verdikten yarım saat sonra. Süt ve süt ürünleri demirin emilimini azaltır o yüzden araya vakit koysanız iyi olur 🌸
motherisbackk kasmir9494 benim kızımda tadını beğenmiyor sırf bu yüzden de kaşık reddi oluştu inatla içeriği doğal diye içirmeye çalışıyorum 3 aydır😬 kaşıkla asla içmiyor şimdilerde damlalıkla veriyorum deneye deneye hangi çizgiye kaç damla geliyosa o şekil veriyorum damlalıkla bi tık daha kolay oluyor
izd kasmir9494 ben sabah açken veriyorum, damlalığı ile ağzına damlatıyorum. Yarım saat 45 dk sonra kahvaltı ediyor
kasmir9494 Gizmokzilla çok teşekkür ederim. Peki verme yöntemini nasıl yapıyorsunuz. Tadını beğenmediği için kaşıkla zorlanıyorum
Gizmokzilla kasmir9494 yani ben bestiron kullanmıyorum sidefer kullanıyorum bebeğim onu seviyor o yüzden bir yorum yapamam :( ek gıdaya geçtiyseniz eğer portakal suyuna dökebilirsiniz çünkü c vitamini demirin emilimini arttırıyor hem içmesi de kolay olur. Ama ek gıdaya geçtiyseniz bu tavsiyem 🌸
dolcegurbanne kasmir9494 içerisinde zaten portakal aroması var tadına bakmışsınızdır belki. Benim bebeğim de verdiğimde yüzünü buruşturuyor ama sonradan beğenip yutmaya çalışıyor. Bence şu an farklı tatlar onlara garip geliyor, zamanla alışır