dila93 Merhaba, 7 haftalik bebeğimin son 1 haftadır emzirirken süt genzine kaçıyor. Dik tutmaya deniyorum, ön sütü sağdım ama sonuç aynı. Emzirmeye korkuyorum, çok hızlı içiyor.((
BENOYLEUYGUNGORDUMM dila93 sütünüz tanzikli geliyor da olabilir benim de başıma geldiğinde emzirme danışmanımız öyle demişti
ipelya dila93 bende de aynı sorun oldu emzirme danışmanı dik şekilde oturmayın biraz yatay şekilde emzirin dedi. Ve emzirmeden biraz göğsü sağın dedi.Allah muhafaza meme reddine gidebilir bebeğiniz sürekli kalırsa boğazda.danisman bu şekilde dedi