Yaa kızlar 13 aylik bebeğim var doğduğundan beri uyku problemi çekiyoruz 1 saat bile uyuduğu çok nadir 3 4 ayda bir kez 1 saat uyur oda memede sans eseri. Uykusu var uyumuyor direniyor ağlıyor sadece artık tahammülüm kalmadı gece gündüz en uzun uykusu 30 dakika. Eşimde bak diyorum hayır yok ondan. Uykusu olduğu için ne yemek yiyor ne su içiyor sadece anne sütü alıyor artık stresten yorgunluktan uykusuzluktan sütüm de kalmadı mamada kabul etmiyor kafayı yiyeceğim. Sürekli ağlıyor gaz dedik kolik dedik dis dedim, bir yeri agriyordur dedim, yok yok yok artık tükendim sabrim kalmadı gün içinde bağırıyorum sus artık yat uyu derdin ne diye sinirle bağırıyorum. Kaç doktora gittim hepsi normal normal diyor huy edinmiş diyor uyumamak huy edilecek bisey mi yaa. Annelik kolay mi yok şöyle böyle diyorlar bu kadarı normal mi ya bir çocuk 16 17 18 saat uyumaz mi bu kadar mı uykuya düşman olur bir insan. Epilepsi hastası olduğu için uyku eğitimi verilmiyor. Her günüm ağlamakla geçiyor artık