NayeB Kizlar Acil benim 8aylik bebegim gogsumu isirdi ve alt tarafi yara oldu bu durumu yasiyan varmi ne yapmaliyim bilginiz olan yazdin litfen
beyzzsenturkk_ NayeB dişleri kaşındığı için yapıyor olabilir tepkisiz kalın yoksa daha cok yapar ayrıca zeytinyağlı göğüs kremi cok ise yarıyo
TugcenurLina NayeB direk saf zeytinyağı sür her emzirme öncesi sonrası en sağlıklısı yumuşatıyor en azından. Geçiriyor da ama bebek sürekli ısıracağı için hemen geçmeyecek en azından acı oranını düşürür