Delice_zeytinn Kızlar iyi geceler , bebek düşünüyoruz 2 aydır olmadı. Kürtaj oldum haziran ayında, güya erken olur deniyordu acaba idrar yolu enfeksiyonu engel olur mu gecenin bu saatinde aklıma geldi . Ne dersiniz ? Fikri olan var mı
sedadolunay1 Delice_zeytinn bende üniversiteden beri geçmeyen bir i.y.e. var hamilelikten öncede hamileliktede yüksekti değerim sorun yaşamadım
2_anne_ Delice_zeytinn idrar yolu enfeksiyonu hamileliğe engel olacağını sanmıyorum canım ama doktoruna danışabilirsin. Benim de hamilelik boyunca idrar yolu enfeksiyonum vardı ve doktorun verdiği ilaçlar da fayda etmemişti.
senuray Delice_zeytinn engel olmaz ancak hamileliği bazen riske atabilecek durumlar yaratabilir erken suyun gelmesi gibi vs doktorlar o yüzden enfeksiyon varsa yakın takip eder
beyzzsenturkk_ Delice_zeytinn yeni evlenen eltim hamileydi düşük yaptı enfeksiyon varmış sanırım şu anda da hamile kalsa bile bebek tutunamıyo bilmiyorum alakası var mı ama ardahanda öyle demişler enfeksiyon geçmeden sağlıklı doğum yapamaz diye
Delice_zeytinn sedadolunay1 kronikleşmiş demekki kaşıntı yapıyor muydu ? Ben de afedersiniz hem ağrı var hemde kaşıntı iki gündür
Delice_zeytinn sedadolunay1 nioli yapı iyi geldi bana 1güb kullandım sora gebeysem yeniyse fikan diye 2, gün damlatmadım . Enfeksiyonsa kaşıntı oluyor mu iç kısım çok kaşınıyor
Delice_zeytinn 2_anne_ sizinde kronikleşmiş demekki normalde nioli yağı iyi derler dene istersen , 2 gündür kaşıntı ve ağrı var bilmem enfeksiyon böyle yapar mı ? Nioli damlattım bir damla çamaşırıma ama 2.gün çekindim gebeysem filan zararı olursa diye
Delice_zeytinn senuray mutlaka tabi düşüpümde olunsa bilemedim korktum 2 gündür çok kaşıntı yaşadım olabilir mi diye korktum
2_anne_ Delice_zeytinn hiç duymadım denemedim başka bir yöntem açıkçası. Benim ağrım olmadı ama arada kaşıntı oluyor. Araştırayım emzirirken sakıncası yoksa denerim ben de. Afedersiniz alt iç çamaşırlarım sarı sarı oluyor bir geçmedi
2_anne_ Delice_zeytinn doktora git mutlaka. Hem soru işareti de olmaz belki başka bir şey de önerir doktor. Genelde Aksef veriyorlar antibiyotik olarak bir de tek kullanımlık tozlar var onu da yazıyorlar reçeteye
Delice_zeytinn 2_anne_ evet bende rahat etmek adına ptesi günü doktora gidicem boşluğu o gün varmış. Nioli kesinlikle öneriririm . Çünkü damlattıgım gün akıntım hiç olmadı
Delice_zeytinn Doktorum sorun olmaz derse bende kullanmayı düşünüyorum da alternatif tıp seçeneklerine get doktor sıcak bakmıyor maalesef