PerfectMommy sumeyyeuzuun_ yani koymak cok istiyorsanız Furkan i değiştirin Hüseyin’in yanina olmuyor bide isim cok uzun olucak sonra okula gidince ne bicim isim koydunuz diye sovebilir cocuk onu da düşünün 😂😂😂