Ertgrl44 doğum yapalı 10 bucuk ay oldu son doktor kontrolümde 17 kg almıstım toplamda ama 6 gün sonra doğuma gittiğimde serumlar iğneler doğumu beklerken sancıdan falan cok şiştim kesin doğuma 80 kg ile girmişimdir🤦♀️ 60 ile hamile kalmıstım ertesi gün eve geldiğimde 71 kg olmuştum 1 bucuk ay icinde 61e düştüm şimdi 1 ay önce işe başladım koşturmaktan 58 oldum şükür hepsi bitti gitti darısı yeni doğum yapan güzel annelere♥️