Papatyaa21 kubukub var hemde o kadar gerçekki şimdiye kadar gördüğünüz atakları unutun uykuyuda yani bizim öyle olmuştu bide uzun ya ortalama 2 hafta en uzunda 6 hafta sürüyormuş 🫣
Sevval1507 BENOYLEUYGUNGORDUMM hak ediyorsunuz 😂birde yanlış anlamazsanız neden tüp bebek yaptınız iki tane sağlıklı bebisiniz olduktan sonra ne gibi bir sıkıntı oldu
Canssu_ 4.ay 4 günlükten sesleniyorum geceleri arttık çığlık cığlığa ağlamalar sakinleşmemeler. Mutsuz bebek ve meme reddi yaşayan bir bebeğim oldu 3 gün önce 🤣 inşallah atak bitince eski oğluma kavusabilirim
nurftma Uykusuzluk sürekli mızmızlanma ağlama atakları çığlıklar kalkmaya çalışma isteği… Uzayıp gidiyor böyle ve annelerin psikoloji nanay oluyor
Canssu_ cemile161_ meme reddi bitti ancak uyku gerilemesi var 4 den sonra tam 1 saatte 1 kalkıyor ve gözü kapalı mırıldanma gibi aglaması var . Gün içerisinde keyfi yerinde öyle bir atak kalmadı ama geceleri suan durum bu
Canssu_ cemile161_ çok uzun sürmedi açıkçası şiddetli başladı ama sonradan çok etkilenmedik 10 gün sürdü bizim çok şükür