Kızlar dün sabah kanamam oldu ve karnımda aşırı ağrı hissettim sanki böyle bıçak saplanıyor gibi ilk defa böyle oldum adet oldum usutmusumdur diye düşündüm ama kanamanın rengide herzamankinden farklıydı dün kırmızıydi bugün pembe oldu ağrım geçti ama bi tereddüte kaldım böyle birsey yaşayan var mı farkında olmadan hamile kaldım düşük mü acaba diye bi korktum yani bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz