yoncaburak uykusuzanne__ doğum sonrası hormonlar düşmeye başlayınca malesef normal benımde 3. Aydan itibaren dökülmeye başladı kel kalıcam zannettim şampuan ve sprey aldım baya baya toparlamaya başladı saçlarım bebek saçlarım çıkmaya başladı hatta
Yagmur_24 uykusuzanne__ e dur bacım bu dökülme yeni başlar 9. Aydayım hala devam açıklık bile oldu saçımda öyle saçma yerler döküldü ki inanamıyorum bakınca aöa çıkıyomuş herkrs öyle dio merak etme şu an bir şeyle durduramazsın böyle gitcek bi süre
Yagmur_24 uykusuzanne__ yok durmaz ama üzülmeyin benim yanlar açıldı resmen şimdi bısış bıdış çıkıyo ama durmaz ğzülmeniizi istemiyorum bu baya aylarca sürcek ama merak etmeyin sonunfa saç çıkıyo kime sorsam uzun uzun anlattı şimdi artık anladım bu bir süreç
yoncaburak uykusuzanne__ ben 15 gündür falan kullanıyorum baya azaldı dökülmelerim belkı size de iyi gelır hatta bebek saçlarım çıktı baya komık duruyorlar 😂 bu şampuanı çocuk doktoru tavsıye ile aldım
Nisaaaaass uykusuzanne__ benim de üç aydan sonra aşşşşıro oldu saçım beldeydi omuzuma kadar kestim yine durmadı bit doktor ne yaparsanızyapın doğum sonrası dökülür demiş öyle oldu şimdi 6 aylık epey azaldı dökülmesi
Nisaaaaass uykusuzanne__ geçecek inşallah dediğin gibi benim baya hafifledi eskiye döndü diyebilirim. Keşke saçımı kesmeseydim ama