sedadolunay1 Oğlum martta 3 yaşına girecek nasipse bebekliğinde az tv izlerdi günde maksimum 20 -25 dakika olacak şekilde büyüdükçe izlememeye başladı 2 yaşından sonra tv hayatından tamamıyla çıktı yaklaşık 7-8 aydır izlemez ilgisi yok telefon hiç alıp bakmaz. 1,5 yaşından beri kar yağmur olmadığı sürece hergün en az 1 saat parka oynar günde 2 defa. Evin içinde bol kitap bakarız etkinlikler yaparız ev işlerini herşeyi beraber yaparız konuşa konuşa konuşmaktan her akşam başım ağrır ağrısı kesici içerim mutlaka dayanamam o derece başım zonklar boğazlarım hep kurur konuşmaktan. Demem o ki tüm herşey beraber yaparız oyun gruplarına gittik yok herşeyi anlıyor biliyor ve yapıyor onay verir kafa sallar istemediğinde kafasını kaldırır hayır dercesine. Ama sadece tek tek kelimeleri var cümle kuramıyor. Anne baba su al dede bu kadar. Kendi doktoru takibini yapıyor algısının açık olduğunu az bir zaman olduğunu sabretmeli söyledi. Kreş veya oyun grubuna devam edin dedi. Dil terapisti gördü çok şükür bir sorun yok. Genetik olabileceğini söyledi babası 3,5 yaşında konuşmaya başlamış tek mi büyüdü dedi evet evin içinde anne ve baba gördü birtek. Hergün parka götürmeme rağmen malesef ki yetersiz kalmış sanırım. Her çocuğun bir zamanı vardır birde doktorumuz şey dedi eğer tekli kelimeleri varsa korkma onun devamı gelecek demişti inşallah evlatlarımız cümle kurmaya başlarlar.