Kızlar 3 aylık bebeğim var emziriyorum saat gece 12.20 de corasprin almam gerekti rahatsızlandım kalp krizi şüphesi olunca ilaç aldım 1 tane 2 de bebeğim uyandı dolapta sütüm vardı onu verdim yeterli gelmedi baya azdı 2 3 dakika kadar emdi 112 sordum eczaneye sordum bişey olmaz dediler ama yinede insan tedirgin oluyor emzirirken corasprin alan varmı