4 aylık Bebeğimde aşırı gaz, huzursuzluk, meme reddi, egzama, burun tıkanıklığı, mukuslu kaka gibi belirtiler var. Ve bunun alerji olabileceğini yeni farkettim doktora götürüp bu belirtiler söylediğim de beni bilgilendirmedi bile. Eğer böyle bi alerji çıkarsa ne yapmam lazım bilgilendirir misiniz lütfen? Birde tehlikeli mi bebeğime ne gibi zararları olur kalıcı bir rahatsızlık falan bırakmaz değil mi?