babyandmom1 biz 20 ay 15 gunlukken başladık başlamamızın sınyallerı arasında 15 aylık oldugundan beri gecelerı hiç altını ıslatmazdı ne zaman uyanır o zaman bellı bı yerde duraksayıp cısını yapardı kakasını 9 aylıktan ıtıbaren sureklı saklanıp yapardı kendinide cok guzel ifade ediyordu ama kesinlikle bezden rahatsız olmadı yaz aylarında pişik olurdu falan yinede hiç bir rahatsızlık duymazdı, bende bu işi cabuk ogrenır diyerekten anlatarak hazırladım cabukta ogrenmedı yaklaşık 1 ay surdu ama uykularından yine kuru kalktı kakadada hiç bir problem yaşamadık, ilk bir aydan sonra öğrendi 2 ay çok güzel ilerledik sonraki 3 ay çok kötüydü on dakıkada bir kaçırmalar falan bizi baya yıprattı ama ben stresten yaptıgına emin oldum dikkat cekmek için. Pedagogla görüştük hiç kimsenın yanında çişten bahsetmeyin dedi. Babasıyla bile. Tepkıseldir dedi. Aynende öyle. O aralar 1 aylık yatılı mısafirimizde geldi çocuklu tam oldu sürekli kaçırıp durdu. Onlar gidince dedim bu iş böyle olmayacak ınstagramda sevillcehayat takip ediyorum gerçekten onun tavsiyeleri cok işime yaradı sizede tavsiye ediyorum isterseniz sizde bir görüşün derim, geçenlerde yine çocuklu misafirimiz geldi 2 gün kaçırma olayımız oldu çok şükür şuan yine düzeldi