Merhaba güzel annelerim 14. Ayda atak var mı eğer varsa da bence var gümbür gümbür iki üç gündür f üç bir ağlama krizi sadece ve sadece kucak yanından kalkıp yan odaya geçmek şöyle dursun hareket dahi edemez oldum epey kaygısı da artmış durumda ayrılık korkusu da var anlayamadım gerçekten inşallah geçici bir durumdur mahvoldum gerçekten kucağımda taşımaktan desteksiz tek başıma bakıyorum bebeğime ve bu kucak olayı aşırı zorluyor beni