Aayyssnnrr Arkadaşlar oğlum 7 aylık olucak sünnet ettiricez sizce hangisi daha iyi olur üroloji doktorumu çocuk cerrahisi mi kararsız kaldım randevu alicamda
Melek36 Aayyssnnrr ben ilk oğlumu üroloji doktoruna yaptırmıştı ama farketmez heralde. Önemli olan işinde iyi bir doktorun olması
Keremozaninannesi Aayyssnnrr ben devlette üroloji druna yaptırmıştım uyuşmadan sonra 2-3 dklık bi işlemdi ve 4-5 günde iyileşmişti sadece dikişleri duruyordu
Dorugum Aayyssnnrr cocuk genel cerrahiye yaptirdim bende 2 aylikken ve cok memnun kaldik hemen iilesti hic sorun yasamadik