Arelll [bilinmeyen] yaklaşık 3 haftadır bizim de var öyle serum fizyolojik ve aspiratör kullanıyorum doktor şurup vermedi bize sürekli olarak temizleyin dedi
Arelll [bilinmeyen] inşallah ciğerden gelen biley değildir canım bizim hala devam ediyor geçmiyor hiç ben korkarak çekşyorım aspiratör le tam temizlik olmuyor sanırım sende çok fazla götür doktora için rahat etsin
Duruzehra Bizimde burnumuz tıkandı. Sonra bir hırıltı sonra doğru dr. Alerjik olduğu için hava verdim bir hafta ve de Antibiyotik kullandık serumfizyoloji ve aspiratorle sürekli temizledik o kadar çok temizledik. Bir haftasonunda Çok şükür geçti.