okyanusunkalbi bu aylarda uyku gerilemesi oluyormuş bizim 1.5 aydur böyle
Çok geç uyuyor 12-1 gibi 50 kere de uyanıyor..
gündüz uykuları da çok kısa kısa
Bugün aşı olduk huysuz değil öyle ama hala uyumadı saat ,2 buçuk olmuş sallıyorum
Göğsümde uyuyo yatiirnca uyandi geri uyumuyor bide sallamayi deniyorum inşallah uyur perişan oldum son günlerde iyice rabbim yardim etsin güç kuvvet versin hepimize
Şikayet etmek de istemiyorum rabbim yokluğunu göstermesin isteyen herkese versin ama bazen yoruyor gerçekten yine de değer herşeye ☺️