Merhabalar, 3 kere topuk kanı verdik Kistik Fibröz hastalığı olma olsalığı yüksek çıktı. Kesin tank ter testiymiş. Yaptırmak için bekliyoruz. Ter testine kadar gidip hiç bir şey çıkmayan var mı? Böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Çok huzursuzum öğrendiğimden beri. Bir umut çıkmaz diyorum.