Arkadaşlar kızım 9 aylık üstte 2 dişi var dişleri ayrık birbirinden alttakiler gibi değil doktor kontrolüne gittiğimizde ağzınada baktım bu dişleri ayrık dudağıyla diş etinin birleşimindeki et parçasını kestirin Ozaman dişleri birleşir dedi bunu yaptıran yada duyan varmı