Merhabalar, bebeğim 8 aylık dört gündür geçmeyem burun tıkanıklığı var. Serum ile açma , nebülizatör, oda nem mak. , soğan karanfil.. bu saydıklarımın hepsini yapıyorum fakat geçmiyor. Uyku kalitesi inanılmaz düştü çocuğumun tıkanmasına ağlayarak uyanıyor. Öncelikle şunu söylemek istiyorum doktorumuz ile görüştük durumu aynı sekilde devam etmemi söyledi. Fakat başına gelen var mı farklı bir çözüm önerisi olan?