2 aylık şuanda doğduğunda hemen sarilik geçirdi 1 ay boyunca onunla cebellesdi meğersem doymuyormus hiç mama vermemisdim hep emzirdim 1 ay boyunca sariligi atlatamayinca hastanede 1 hafta yattık mama vermemi söylediler verdimde ve hicbisekilde anne sütü almıyor 2 buçuk saatte 125 i bitiren çocuk 50 75 içer oldu başına gelen varmi acaba lütfen yardımcı olur idrar aldılar sonuçlar iyi cikdi mamayi da degisdim sma kullanioduk bebelaca geçtik.. başına gelen anne varsa yardımcı olursa çok sevinirim