Deletedmom_110 2 aydır hemen hemen kafam çok kaşınıyor boynum kızlar neden böyle geçiyor sonra yine başlıyor vücudumun belirli noktalarında kaşıntılar var doktora gitmiştim stresten dedi kaşınıyor yanıyordu kabuk tutup geçiyordu
Hunilininbirii Deletedmom_110 egzama olabilir ketoral iyi gelmişti benim kaşıntılarıma vücudunuzuda yıkayabilirsiniz
beyzzsenturkk_ Deletedmom_110 benimde diz kapaklarım kaşınıyor ve kabuklanıyo özellikle kafam çok kaşınıyo ama hiç bişey yok bende anlamadım
-Eraymoms- Deletedmom_110 yaa biliyomusun 1 aydır benimde ayağımın altı bazen parmağım bazen bacaklarım kaşınıyor durduk yere görünürde bisey yok kasıyorum yanıyor gibi acıyo yarada yok neden böyle anlamış değilim kuzu