38hafta 6 günlük dogum yaptım. Normal ve zor Bi dogumdu. Bebegim dogumda oksijensiz kaldı kanalda beklediği için ve yoğun bakımda yattı 25 gün. Doktor çıkışta nöroloji takibi önerdi. Mr çekmiş mri temiz çıktı biz cerrahpasada eeg çektirdik oda temiz çıktı. Yoğun bakıma giderken ambulansta ilk ve son kez nöbet geçirmiş. Ve nöbet ilaci başlatmışlar tedbir amaçlı. Ama şuan en son gittiğimiz nöroloji doktoru ilaci azaltarak kesin eeg de temiz dedi. Fakat kağıdına da hipoksik iskemik ensefalopati 3.evre yazmis. Bu yazdığı şey baya ağır bisey ama bebegimin her şeyi normal ben yazdığını yeni gördüm ve korktum suan çok fazla. 3 ay sonrasına gelişim testi randevumuz var motor becerilerine bakacaklar. Ama şuan bebegim tam 4ayina uygun davraniyo algısı halı hareketleri çok iyi . 3.evre olsa böyle olur muydu zihinsel veya fiziksel Bi hasarı kalır mı? Uyku girmiyor gözüme lütfen bilgisi olan yazsin