Nuriyenur Göbeğim yok ama sezeryandan sonra alt karın çıktı çok sinirimi bozuyor böyle iyice sıkan bi korse var mı bildiğiniz ben bir tane altım ama yukarı doğru yuvarlanıyor oturup kalkınca sinir oldum onada
emineys Nuriyenur isim olarak bilmiyorum da standart sanırım benimki askılı falan degil direk kopçalı birsey ama hem deforme olmuyor hemde çok güzel sarıyor
Bebislerhakkinda emineys banada yamuna dogum oncesi bedeninizi alın dediler aldim ama doğumdan sonra s bedene giremedim smdi biraz daha verdim acaba grebilirmiyjm blmiyorum cok sert rahatsiz biseye benziyor bebek emzirirken mümkün değil takmak
elifinannesi95 emineys sizin kullandığınızin resmî var mı bi bakim bende bide bu korseli taktığınızda ne kadar süreyle kullanıyorsunuz ben uzun sure kullanınca kaburgalarım. Belim ağrıyor
emineys elifinannesi95 burdan fotoğraf atmayı bilmiyorum şimdi baktım yamuna latex korse diye geçiyormuş. Ben spor falan yaparken bir kaç saat takıyordum. Gün boyu takmadım hiç