Arkadaşlar bugün kızıma hero baby in karışık meyve püresinden aldım üstünde +5 ay yazıyor. Bu pureden 5 aylıkken kullanan oldu mu ? Bunu da 3 gün kuraliyla mi vermem gerekiyor ve sadece 3 kaşık verilmeli hergun diye duymuştum bebeğime kalsa kavanozun hepsini yer nasıl tüketilmeli bilen beni de bilgilendire bilir mi ?