eliselif merhaba anneler gruba yeni geldim. 10 günlük bebeğim var ve kolik. titreşimli ana kucaginin kolik icin iyi geldiğini okuyup almıştım ama henüz koymaya cesaret edemedim ne zaman kullanmaya başlamalıyım??
Mehtaptvz eliselif benim kizim koli degildi ama o titreşimi sayesinde cok rahat uykuya geçiyordu o donem ilk 3 ay yatıyorlar zaten sonra kolay kolay uyumuyorlar 😊
DidemYldrm eliselif ben hep koydum canım bir sorunda olmadı çok da iyi geldi 0-12 ay benim aldığım ev tipi ana kucağı zaten
Mehtaptvz eliselif biz koyuyorduk bazen gogsumde duyurdu bazen orda rahatsiz olursa anlarsiniz zaten alirsiniz
Yigitalp eliselif altina ince bir yastik koy beli cok kambur kalmasin ona dikkat edersin bi sakincasi yok bende yatirdim ama yastik koyarak hafif duz bi zemin yaptin
MerveAkbs eliselif doğdu eve geldik koydum açtım titreşimini de ilk bi huysuzlanır gibi oldu sonra alıştı gece yatarken de hep titreşimini açtım ve hep rahattı