Gzdvnada Merhaba hanımlar Bebeğim 6 ay 27 günlük.Henüz hiç dişi yok fakat bugün üst damağının beyazladığını gördüm.İlk olarak alt dişler çıkar diye biliyorum.Aranızda hiç üst dişi önce çıkan oldu mu
Gizmokzilla Gzdvnada genelde alt dişler ilk başta çıkıyo evet ama illa altlar çıkmak zorunda diye bir şey yok 🌸 benim kardeşimin ilk köpek dişleri çıkmıştı 😅
Gzdvnada Gizmokzilla yaa çok şaşırdım görünce bakalım merakla bekliyorum tavşan gibi olacak üstler çıkarsa :)
Kubramomy Benim bebegimde 6 ay 22 günlük hiç dışı yok ama damaklaei beyaz ve üst yan kesiciler bembeyaz şiş sanırım ilk onlar gelicek😅😅 vampir kızım olucak