Benim oğlumda aynı hep ağlıyor memeden inmiyor. Oyuncakları ile oynamak istemiyor. Kafasını vuruyor duvara yere… Sonra yine aglıyor aşırı yorucu.. Hiç memnun değil kıyafet giyerken bile ağlıyoruz. Çıkartırken ağlıyoruz. Kısacası 24 saatin 23 ü ağlıyoruz mızıldıyoruz. Rabbim sabır versin bizlere 😥🤲