miroc Merhaba annişler, 3 aylık bir bebiş annesiyim, bebeğim sol göğsümü tam boşaltamıyor ucu tam olmadığı için, hatta hala yara olabiliyoor. Koltuk altı ve göğüs arasında ara ara acı ağrı hissediyorum. Başına gelen varmı
Crnur miroc merhaba sağım yapın tam boşalmadığı için ağrı olabilir mastit olmayın Allah korusun sıcak duş aldın rahatlatır ve buzluğa lahana yaprakları atın soğuk soğuk göğsünüze koyun elinizle yumru yaparak masaj yapma tekniği var internetten bakabilirsiniz videolarına bildiklerim bunlar rahatlarsınız inşallah şifa versin Rabbim