Zeynep70 öncelikle korkmayın doğum lekesi olabilir. Benim oğlumda da vardı. Bir tanesi yüzünde bir tanesi bacağında. Bende çok korkmuştum. 2 kez farklı ciddiye doktoruna götürdüm ikisi de mavi ışıkla baktı. Vitiligo değil dediler. Yüzündeki çok şükür geçti. Bacağındaki duruyor ama inşallah o da geçecek diye düşünmek istiyorum. Siz de canınızı sıkmayın vitiligo değildir inşallah.