Kızlar bebişim tam 1 ay erken doğdu 10 kasımda doğması beklenirken 10 ekimde doğdu şimdi 1 ay 27 günlük ama ben nasıl hesaplayacağım mesela artık gece uyandırmamıza gerek yokmuş 2 aylık olunca ama benim bebeğim 1 ay erken doğdu ve kilosu normal zamanında doğan 2 aylık bebek gibi değil doğal olarak ben şimdi 2 aylık olarak hesaplayıp gece uyandırmaları keseyim mi yoksa uyandırmaya devam mı edeyim hiç bilmiyorum