16 aylık oğlum var. Elimden gelen her şeyi yapıyorum gerek bakımı gerek bilişsel gelişimi için ama kafamı yastığa koyduğum an başlıyor sesler. Acab yeterli miyim? Acaba bugün yeteri kadar oynadım mı? Acaba çok mu tv izlettim? Acaba yeterince doyurdum mu? Bugün yeterince oynadım mı? Neden hala konuşmuyor? Ben mi bir şeyi eksik yapıyorum? Ben iyi bakamıyor muyum? İlgisiz miyim? Gibi gibi gibi